Iako je Shed Simove već u životu izdavao knjige te imao ideje na čijoj je komercijalizaciji dobro zaradio, niti jedan dosadašnji pothvat ne može se
usporediti s osmišljavanjem i izdavanjem knjige u samo tjedan dana.
Knjiga What Every Man Thinks About Apart From Sex (Na što misli svaki muškarac a da nije seks) 'zaradila' je Shedu Simoveu milijun dolara i našla se na 44. mjestu najprodavanijih knjiga na online trgovini Amazon, iako na 200 stranica knjige nema niti jedne jedine riječi.
Simove je otkrio tajnu uspjeha koja je njegovo djelo ovih dana učinila prodavanijim i od Da Vincijevog koda Dana Browna ili Harryja Pottera i reda feniksa Joanne K. Rowling, no navodi da je uspjeh dočekao zbunjeno i van sebe. Naime, Simove sa svojom knjigom Čovjek ideja, koju je pisao pet godina i koja je njegovo životno djelo, nije postigao gotovo nikakav prodajni uspjeh, dok je s knjigom u kojoj nema niti jednog slova došao na listu bestselera.
Prema Simoveu, iza nove uspješnice nalazi se korektno odrađen posao u opremanju i izradi proizvoda, ali prije svega angažiranje odlične i uspješne PR agencije The London PR agency, koja je od praznih stranica napravila hit. Nakon puštanja knjige u prodaju London PR je medijima poslao priopćenje u kojem tvrdi da su knjigu počeli kupovati studenti jer je, između ostalog, vrlo korisna za bilješke kod učenja ili na predavanjima. Uspjehu je doprinio i njegov video na YouTubeu u kojem na duhovit način promovira svoju knjigu.
Osim zarade i saznanja da se iza knjige mora nalaziti dobra PR kampanja Simove se pohvalio i još jednim velikim dostignućem. Knjigu je poslao na adresu izdavača Playboya Hugha Hefnera jer mu je životni san da bude pozvan na jednu od Playboyevih legendarnih zabava, no umjesto pozivnice dobio je pismo od Hefa u kojem mu ovaj čestita na zabavnoj, ali ne i baš originalnoj temi, piše Business.hr.
Nema komentara:
Objavi komentar